Monday, March 1, 2010

KERINDUAN

Tadi bila menyusuri pantai terasa ketenangan yang amat sangat.Cantik betul sunset hari ni.Begitulah putaran hidup kita kan.Pagi matahari terbit petang pulak matahari terbenam.
Tak taulah kehidupan yang akan datang mcm mana.Kadang kadang kenangan dulu dulu sering datang dalam fikiran.

Ye...Indah sangat masa tu.Ada mak ,ayah, akak dan adik. Gurau senda sering menghiasi hari hari kami.Sebuah keluarga yang penuh dengan kasih sayang.Andai dapat Ila undurkan masa, ingin sekali Ila ikut mereka dari hidup dalam kesunyian sebegini.

Kalau duk dlm bilik kiri dinding kanan dinding.Kadang kadang Ila ingin berbual, bergurau,bergaduh macam akak dan aina ada dulu.Tapi...sekarang itu. dengan siapa Ila harus lakukan semua.

Ila rindu sgt sgt sgt pada mereka.Saat menaip ini pun air mata dah mengalir laju.Ila tak mampu nak pendamkan semuanya.Ila perlu luahkan. Mujurlah blog ni ada.Boleh tempat Ila meluahkan segalanya.