Monday, March 1, 2010

ILA BAHAGIA SGT SGT

Ila tiada keinginan untuk update .
Ila jadi malas untuk mencoretkan sesuatu disini.
Kenapa dia datang lagi?
Ye....ila terkejut dia datang dgn familynya ke sini.
Ye...memori silam kembali lagi.
Memori yang sangat menyakitkan hati
DAN
Kenapa dia mengungkit lagi kisah lalu.
Memang semua kita ada cinta pertama kan?
Kekadang cinta pertama akan sampai ke jinjang pelamin, ke anak cucu dan bahagia untuk selamanya.
Dan ila dulu jugak mengingininya jugak.
Tapi cinta pertama Ila terputus di tepi jalan.
Dengan alasan usia Ila terlalu muda, Ila di label sebagai tidak matang.
Ok...Ila terima alasan itu.Dan sidia juga telah berjumpa seseorang yang 'matang' katanya.
Tapi semalam bila berjumpa, kata kata rindu terucap dari bibirnya.
Mudah betul kan?
Bila nak kita, sayang dan rindu,Bila tak nak, tak matang, budak kecik, menyusahkan.
POODAHH....
Padan muka dia ditinggal oleh seseorang yang matangi.
Dulu tunjuk ex ngan Ila.Ila tak kisah.Sebab dulu dia takde , Ila ada family yg sgt sgt sygkan Ila.
Sekarang family Ila dah takde tapi seseorang telah hadir dalam hidup Ila.
Seseorang yang sgt sgt mengambil berat pasal Ila, faham Ila, leh untuk Ila bergurau senda.
Rafiq...lupakanlah semuanya.
Carilah seseorang yang matang untuk rafiq.
N Ila tau rafiq baca blog Ila ni kan.
Ila nak bagi tahu
ILA SANGAT SANGAT BAHAGIA SEKARANG.



2 comments:

Atan Athen said...

cinta pertama memang sakit klu putus.....tp ak pelik ex ak xde pon nk dtg kat ak blk pon....hahaha

dillasham87 said...

x aku tu gila sikit orgnya.dah org tak nak dahlah.....

Post a Comment