Wednesday, February 24, 2010

TENANG SETENANG TENANGNYA


Bunyi ombak menghempas pantai, angin bertiup tenang betul betul telah menenangkan diri Ila.
Sunyi,tenang dan aman sekali rasanya.
Beranda umah pakcik betul betul mengadap pantai.
Ye...ketenangan yang sangat ILA cari.
Tadi tengok matahari terbenam.Cantik sekali.
INDAH sungguh ciptaan TUHAN.
Hari ini amat bz sekali. Ila kena ambik tau semuanya.
Kalau tak mcm mana nak menguruskan apa yg ayah tinggalkan untuk Ila.
Banyak benda yang Ila belajar hari ini.
Sungguh seronok rasanya.
Tangan sakit pun tak terasa.
Malam ni, Ila tak kemana.Dok umah jelah.
Nak rehat...sebab siang tadi dah penat sangat.
.Penat yang sgt menyeronokkan.
Oklah....da....

1 comment:

Atan Athen said...

btol2...ble kt wat bende yg kite sk....penat pon x terase

Post a Comment