Tuesday, February 2, 2010

TAKDIR CINTANYA

Pertemuan yang tidak dirancang telah membenihkan rasa cinta dihati mereka.Hari hari mereka dipenuhi dengan rasa cinta, senda gurau dan usik mengusik antara mereka. cinta dan kasih sayang mereka adalah dari hati yang suci, ikhlas dari mereka.

Pelbagai dugaan dan cabaran dilalui bersama. Begitu cekal mereka menghadapinya bersama. Keutuhan dan kekebalan cinta mereka masih mampu mereka pertahankan. Ketawa suka, nangis duka adalah warna warni dalam kisah cinta mereka.

Adakalanya mereka hampir tewas untuk mempertahankan apa yang mereka miliki.Tapi kecekalan hati dan kecekalan hati mereka mengatasi segalanya.

Tapi....satu satu telah terjadi.Akhirnya si gadis tewas juga dengan segala yang berlaku.Memang bukan keinginannya tapi takdir untuknya.Dia malu dengan apa yang berlaku.Dia malu dia telah gagal menjaga apa yang perlu dijaga untuk seorang yang dia amat cintai dan kasihi.Sejak itu mereka semakin jauh tapi rasa cinta di hati itu sentiasa membara.Masing masing memendam rasa.

Terlalu sedih kisah mereka. Kemuncak pada kisah mereka si gadis telah pergi untuk selamanya kerana terlalu memendam rasa.Terlalu menahan rindu.Sehingga akhir hayatnya , dia sentiasa mengingati seorang yg sgt kasihkan dia, syg sayangkannya. Diri ini hanya mampu menitiskan air mata menyaksikan sebuah kisah cinta sejati yang tidak kesampaian.Cintanya dibawa sampai ke akhir hayatnya.

Diri ini hanya memerhati , tidak mampu berbuat apa. Diri ini tahu dia sentiasa merindui gadis itu sebagaimana diri ini sgt sgt merinduinya juga.Diri ini akan sentiasa berdoa dirinya akan berjumpa seseorang sebaik gadis yang telah meninggalkan dirinya untuk selamanya.

jemarinya telah menaip

seorang insan yg dijadikah tuhan di atas muka bumi ini dengan seribu sifat kesempurnaan.
aku amat bertuah kerana dapat mengenalinya dan memperolehi sedikit ruang di sudut hatinya.
hariphari bersamanya sungguh indah.perasaan rindu kami isikan pada setiap hari dengan gurau senda,usik mengusik dan ketawa.aku berikanya sepenuh kasih dan sayang untuk dia.memang dia berhak mendapat semua itu dariku.
akan ku kenang semuanya sehingga akhir hayatku


kenangan abadie

Abang terima kasih kerana hadir di dalam hidupku ini.Sudi untuk berkongsi segalanya bersama ayang.Ayang hargainya sgt sgt.kenangan suka dan suka akan tetap bersemadi dihati ni.Dirimu yang terbaik yang pernah menghuni hati ini.Akan ku bawa sehingga akhir hayat ini.

Usikan,gurauanmu akan sentiasa ku ingat.ye...boleh buat aku tersenyum suka.

Terima kasih bang.Andai ayang pergi dulu

Ayang mintak maaf di atas segala yang berlaku.Bukan niat dihati tetapi keadaan memaksa.Minta halal semuanya bang. .Diri ini usah dikenang.Anggaplah kehadiran ini hanyalah satu mimpi yang akan hilang apabila sedar dari lena. Abang punyai segalanya untuk mencari yang lebih baik dari diri ini.





No comments:

Post a Comment