Friday, February 19, 2010

TABIAT ILA YANG PALING TERUK

PELUPA ok...Ila memang cepat sangat lupa. Dari pelbagai hal.Dan hari ini Ila sorang kat umah , Ila leh lupa tutup pagar ngan pintu rumah lepas buang sampah.Dengan baiknya,dengan sopan santun Ila masuk dalam umah, naik keatas dok memerap dalam bilik dok ngadap laptop.

Sehinggalah makcik kat sebelah panggil Ila sebab nak bagi kuih karipap.Turun turun je terkejut Ila tengok pintu umah terbuka.Tengok pagar pun terbuka. Adui...apalah Ila ni.Ngalahkan org tua. Makcik sebalah ni pun tak setua Ila.Duduk n menung dulu ILA. Cuai tul.Kalaulah ada org masuk umah, kalau ambik barang Ila tak kisah sangat. Kalau wat benda tak elok kat Ila.......huhhhhhhhhhh.Tak terpikir oleh akalku.Mana boleh.Ila tak kahwin lagi ni . ????? Apa kaitan yang kahwin lak ni?Motif????Hehehehhe.Nak dapat lesen tok kadi.

Persoalannya?Leh ke Ila kawin umur ni?Esok baru 23 tahun? Alah....Kahwin muda pun elok gak.Umur 34 tahun anak dah 10 tahun.Umur 44 anak dah 20 tahun.Jalan ngan akak org cakap ILA kakak dia. Haahahhahaha.Ada jodoh adalah kan bang. Nak anak 4 kan?8 Ila bagi.boleh????

1 comment:

Tihara said...

hati-hati ila..tp akak penah gak jd cemtu..siap syiokk mandi manda lagik..huuuu, bahayaa

Post a Comment