Monday, February 22, 2010

JIWA KACAU :-)

Sejak semenjak dua menjak ni hati rasa tak tenang. Entahlah mungkin ada sesuatu akan berlaku ke? Dan memang betul mcm mcm yang tejadi pada ILA pada Sabtu lepas 20 Februari 2010 genap usia Ila 23 tahun.

Pada malam menjelang 20 Februari tu...ingat Ila nak happy happy je.Tapi sayang seribu kali sayang Ila didatangi dengan soalan yang langsung Ila tak terpikir org akan bertanya pada Ila.Entahlah..Ila pun tak paham. Hati dan perasaan mana boleh dipaksa kan.Jika kita dah rasa org dah sayang kita,kita pun dah sayang orang, kita dah kenal org tu mengapa perlu dipertikaikan lagi. Kita dah percaya org tu.Kenallah dia dgn beribu org pun gadis pun, hatinya tetap pada kita. Kepercayaan itu penting dalam setiap perhubungan.Dan air mata ini telah mengalir kerana seorang lelaki. First time dalam seumur hidup Ila ni.Entahlah.............Hanya Allah yang mengerti rasa hati ini.

Pada paginya...Ila meluangkan masa untuk bermain futsal dengan kawan kawan.Malang seribu kali sayang.Satu accident yang tidak disengajakan. Tulang tangan terkeluar dari tangan.Dan tangan kananku telah berbungkus.Dan Ila dah diberi MC selama sebulan lebih. Seronok ke Ila.Tidak sama sekali... Tengah praktikal ni.Habislah kredit hour Ila.Macam mana ni?Nasiblah Ila ni kidal.Boleh bergerak dengan tangan kanan.Dan pakcik bawa Ila balik kampung untuk berurut.Kaki pun dah terseliuh dah sikit.

Lepas ni takleh aktiv lagilah.Kang tercabut terus tangan. Apa nak buat.Nasib badan.Jiwa pun kacau. Menaip ngan tangan kiri.Tu pun mcm ayam matuk makanan je rupanya.

Oklah...da......

No comments:

Post a Comment