Tuesday, January 12, 2010

TAK TAULAH

Hati org ni susah dengan kata lain tak boleh kita ramal dan tak boleh kita baca.Baik lelaki ataupun perempuan.Entah...tak paham kiter.Cemburu, hasad dengki tu sentiasa ada.

Kiter kat GH ni cuma praktikal je.Bukannya tetap pun.Kiter rapat ngan Dr.Nashreen ni pun cos dia bestfriend akak kiter.Dari zaman sekolah dulu kiter dah kenal dia.Dia dah kiter anggap mcm abang sendiri. Tak taulah.Mereka ingat kiter nak memikat dr. muda tu ke?Tak terniat walau sedikit, sedetik pun kiter nak memikat dia.

Kiter tak terpikir pun nak serius bercouple time ni.Banyak lagi benda kita nak buat.Ye...kiter akui kita dah berkawan dgn seseorang.Tapi HANYA KAWAN.Itu yang terbaik untuk hubungan kami pada masa ini.Yelah...masing masing nak mengejar cita cita kan.Soal jodoh....kiter yakin SOMEONE , SOMEWHERE IS MADE FOR U.Betul...itu akak kita selalu cakap.Yes...dia dah jumpa TRUE LOVE dia. Luckynya dia.And I hope yang kiter akan jumpa seseorang yang macam dia yang akak sayang, yang akak kasih.Tapi kiter muda lagi.Perjalanan masih jauh.

YANG PENTING

&
&
&
&
&
&
&

KENA BERJAYA DULU DALAM STUDY KITER,

ADA KERJA TETAP

baru.......leh pikir.

TUL TAK?

1 comment:

cek chun said...

tuhan menguji kita dengan cara yg misteri. kekadang kita tatau pon kita ngah diuji. tu tandanya kita dikalangan insan terpilih. tabahkan hati, wat keja cam biasa. kekadang benda yg mcm ni tak perlu pon kita nak prove apa2 kat orang laen. let it go aje. dont keep it in ur heart k :)

Post a Comment